Tuesday, April 21, 2009

Poveste de Paste

In aceasta vacanta scurta de Paste, in care sincer va spun ca m-am cam plictisit, am petrecut-o mai mult pe acasa si impreuna cu prietenii mei. Cel mai mult mi-a placut in vacanta aceasta ca am fost doua zile la padure la Felix impreuna cu amicii mei unde ne-am relaxat, am facut gratare, am jucat fotbal si ne-am distrat de minune. Desigur mi-a mai placut si in noaptea de inviere, pe care am petrecut-o la biserica Sf. Andrei, inconjurat de o multime de oamneni cu lumanari in mana, si care erau foarte bucurosi de invierea Lui Isus Hristos. Dupa ce s-a terminat slujba am plecat acasa, iar a doua zi de dimineata am plecat in sat sa imi vizitez bunicii. in a doua zi de Paste m-am relaxat la strandul Felix impreuma cu doui prieteni. Asta a fost povestea mea de Paste.

No comments: